LouisCard – je voordelen voor motor en vrije tijd
Dat wil jij toch ook: gratis betere aankoopvoorwaarden, voordelen, bonnen en 3 jaar garantie. Daar is de kaart voor.
LOUISCARD
Verzeker jezelf van 3 jaar garantie* bij elke aankoop. Ontvang op regelmatige basis waardevolle kortingsbonnen voor het winkelen bij Louis. Geniet bovendien van speciale kortingen en voordelen bij meer dan 50 LouisCard-partners. Kaartvoorwaarden
Om de LouisCard aan te vragen, meld je je aan bij "Mijn Louis" of maak je je gratis Louis-klantenaccount aan. Ben je al aangemeld? Vraag de LouisCard dan direct aan via je klantaccount.
3 jaar garantie*
Met de LouisCard ontvang je 3 jaar garantie op het verhelpen van gebreken die ondanks correct gebruik optreden. Meer informatie
Exclusieve wedstrijden
Elke maand een nieuwe wedstrijd. En met je aankoop in dezelfde maand doe je automatisch mee aan de trekking.
Gratis retourzending
Als je iets niet leuk vindt, stuur het dan gratis terug..
Kortingsbonnen
Regelmatig ontvang je voor je aankopen in de Louis-filialen en in de onlineshop waardevolle kortingsbonnen per e-mail.
Partner
Met je LouisCard krijg je geweldige voordelen bij meer dan 50 partners.
Meer informatie
*Hiervan uitgezonderd zijn alleen accu's en schoenen/laarzen.
Garantievoorwaarden van den LouisCard
Met het gebruik van de LouisCard bij een aankoop geldt automatisch de gratis garantie van 3 jaar voor alle door jou via deze aankoop verkregen producten uit het productassortiment van Louis. Uitgezonderd hiervan zijn alleen accu's, schoenen en laarzen. De garantiegever is Detlev Louis Motorradvertriebs-GmbH, Rungedamm 35 te 21035 Hamburg, Duitsland.
Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:
- Nieuwe producten en onderdelen hiervan die vanwege productie- en/of materiaalfouten binnen 3 jaar na aankoop een defect vertonen, worden door Louis naar eigen keuze gratis vervangen door een nieuw product van dezelfde kwaliteit of gerepareerd.
- Deze garantie geldt niet wanneer het defect berust op een ondeskundige behandeling, een onjuiste montage van het product en/of de veronachtzaming van de bedieningshandleiding.
- Is een reparatie of omruilen wegens economische of overige redenen niet mogelijk, dan restitueren wij het aankoopbedrag. Alleen Louis bepaalt of er sprake is van economische of overige redenen waardoor een reparatie of omruilen onmogelijk is. Met de terugbetaling van het aankoopbedrag heeft Louis voldaan aan zijn contractuele verplichting.
- Bij omruilen of een reparatie vangt de garantietermijn niet opnieuw aan. De wettelijke garantieclaims worden hierdoor niet beïnvloed.
- Als garantiebewijs geldt de aankoopbon met de aankoopdatum. De garantie van 3 jaar begint op de datum van de facturering en eindigt na afloop van 3 jaar. Deze is niet overdraagbaar.
- Indien Louis in het kader van de garantie een artikel vervangt of het aankoopbedrag restitueert, wordt reeds nu overeengekomen dat het eigendom van het te vervangen artikel / gecrediteerde aankoopbedrag wederkerig van jou op Louis resp. omgekeerd overgaat op het moment waarop Louis enerzijds het artikel van jou krijgt teruggezonden resp. jij de vervangende levering of de restitutie van het aankoopbedrag van Louis ontvangt.
Je sterke partner de LouisCard
Om je met de LouisCard nog meer voordelen te kunnen bieden, werken wij samen met meer dan 50 sterke partners die je als LouisCard-houder een groot aantal voordelen bieden. Alle voordelen van je LouisCard-partners vind je hier:
FAQ
Wij versturen de door jou via een Louis-filiaal, de onlineshop of op een andere manier aangevraagde LouisCard binnen 3 werkdagen. Houd binnen Duitsland rekening met een bezorgtijd van 1-2 dagen voor brieven. Je kunt er dus van uitgaan dat je je LouisCard binnen 4 werkdagen ontvangt. Vanwege de langere bezorgtijden worden naar het buitenland verstuurde LouisCards iets later bezorgd.
Geen probleem. Bij verlies van je LouisCard krijg je natuurlijk direct een gratis vervanging van ons. Neem onder vermelding van je huidige postadres en (indien bij de hand) je klantnummer contact op met:
E-Mail: kundenservice@louis.de
Telefoon: +49 70 711 150 0
Je klant- of kaartnummer verandert niet wanneer de nieuwe kaart wordt verstuurd. Verzamelde, nog niet afgerekende punten gaan niet verloren. Als een reeds schriftelijk meegedeeld euro-saldo van de kaart oneigenlijk wordt ingewisseld, vragen wij om begrip voor het feit dat wij hiervoor niet aansprakelijk kunnen worden gesteld.
Je kunt je fysieke klantenkaart eenvoudig digitaliseren nadat je deze hebt ontvangen:
Voor Android-gebruikers:
- Download "Google Wallet" uit de Play Store.
- Open Google Wallet en ga naar "Toevoegen aan Wallet". Selecteer daar "Getrouwheidskaart".
- Voer "Louis Motorrad Deutschland" in bij het zoeken en selecteer de suggestie.
- Scan je fysieke kaart of voer je klantnummer handmatig in.
- Klik op "Toevoegen aan Wallet" en je vindt je Louis Motorrad-klantenkaart in je persoonlijke Google Wallet. Je kunt hem in de toekomst gebruiken als digitale LouisCard vanuit je Wallet-app.
Voor Apple-gebruikers:
- Download een app zoals "Stocard" uit de App Store.
- Open de app en selecteer "Kaart toevoegen".
- Voer "Louis Motorrad" in bij het zoeken en selecteer de suggestie.
- Scan je fysieke kaart of voer je klantnummer handmatig in.
- De kaart is toegevoegd en je kunt je digitale LouisCard voortaan gebruiken in je Wallet-app.