Smart et Man
Jack
Belangrijke aanwijzingen
Smart et Man Jack
Alle veiligheid van het Dainese airbagsysteem dat gebruikt wordt in MotoGP, ontwikkeld in meer dan 25 jaar onderzoek en testen op de weg en op de route, is nu gecombineerd in een eenvoudig jack dat geschikt is voor elk gebruik op de weg. Het Smart Jacket controleert 1000 keer per seconde wat er rondom de motorrijder gebeurt en activeert het schild altijd en alleen als het echt nodig is. Dit garandeert de drager maximale bescherming. Een vrijheid die voorheen niet bestond en waar je niet meer zonder wilt.
Comfort/uitrusting:
- eenvoudige zelfbediening via de D-air-app
- goed geventileerd en ademend
- compacte pakmaat dankzij goede opvouwbaarheid en lichtheid
- slijtvast, scheurvast en anti-pilling
- oplaadbare accu gaat tot 26 uur mee, afhankelijk van gebruiksniveau
- verstelbare tailleband
- waterdichte sensoren
- Bescherming zoals 7 rugprotectors
- DOLOMITICERT praktijkrichtlijn (2016/425) - Level 1 rugairbag (EN 1621-4 CB L1)
- DOLOMITICERT praktijkrichtlijn (2016/425) - Level 2 borstairbag (EN 1621-4 L2)
- DPI (2016/425)
Welke maat past bij mij?
Het Smart Jacket kan over of onder een jas gedragen worden. Volg de onderstaande instructies om de juiste maat te kiezen:
- Als je het Smart Jacket onder je jack wilt dragen, meet dan alleen je borstomtrek met de items die je onder het Smart Jacket wilt dragen, bijvoorbeeld technisch ondergoed of T-shirt.
Let op: laat 5 centimeter in de borstzone en 5 cm in de rugzone vrij voor de airbag, zodat het systeem goed kan functioneren. - Als je het Smart Jacket over je jas wilt dragen, meet dan je borst op samen met de jas.
- Controleer bij het opmeten of de protectors bij het jack zitten.
- Als je alle benodigde maten hebt genomen, gebruik dan de tabel onder Documenten om de juiste maat te bepalen.
Belangrijke tips voor gebruik
De volgende punten moeten in acht worden genomen om ervoor te zorgen dat de systemen betrouwbaar functioneren:
- Alleen gebruiken voor het beoogde doel:
De airbag is ontworpen voor motorrijders. Activiteiten zoals lopen of rennen met geactiveerde apparatuur kunnen tot onjuiste activering leiden. - Deactiveer het systeem als je het niet gebruikt:
Sluit de afdekklep op de veiligheidsknop en activeer de modus DEEP SLEEP om onbedoelde activering te voorkomen. - Vermijd ook onjuiste opslag:
Plaats de airbag niet op meubels, in motorkoffers of kasten als hij aan staat. Onbedoeld contact met de knoppen kan anders het systeem activeren. - Deactiveer voordat je afstapt:
Open de aan-uitknop en wacht vervolgens op de deactiveringsvolgorde (snel rood knipperend licht).
Dit voorkomt onbedoelde activering tijdens het tanken of andere bewegingen. - Controleer de batterijstatus:
Controleer voor elke rit de laadstatus - weergegeven op de gebruikersinterface.
Naleving van dit gedrag voorkomt onjuiste activering. Als activering echter plaatsvindt door onjuist gebruik, wordt dit niet beschouwd als een defect. In dit geval moet je zelf de kosten van het herstel dragen.
Goed om te weten:
- Voor ingebruikname moeten de kortsluitstekkers worden verwijderd en aangesloten op de kabels van het vest.
- na activering moet het vest worden opgestuurd, omdat alleen getraind personeel de gaspatronen en luchtzakken mag repareren - activeringsservice 249,95 Eur
- het vest moet om de drie jaar opgestuurd worden voor onderhoud - de onderhoudsdienst bij Dainese is gratis. Er worden alleen verzend- en administratiekosten van 59,99 euro in rekening gebracht
Tip:
Het Dainese Smart Jacket is ook speciaal voor dames verkrijgbaar onder artikelnummer 218853!
Als je het vest mee wilt nemen in het vliegtuig, vind je het goedkeuringscertificaat en het BAM-nummer van Dainese onder Documenten. Deze moeten worden meegenomen op de vlucht! De luchtvaartmaatschappij moet bij het boeken van de vlucht geïnformeerd worden over het meenemen van het vest.
Waarschuwing: deze vesten mogen niet worden gebruikt door mensen die een pacemaker of andere elektronische medische apparaten dragen.
Hoe kunnen we de betekenis van het merk Dainese het beste beschrijven? Misschien wel zo: Giacomo Agostini, Barry Sheene, Toni Mang, Kenny Roberts, Freddie Spencer, Max Biaggi, Valentino Rossi. De lijst van wereldkampioenen in Dainese-outfits lijkt wel een who-is-who van de Grand Prix-sport van de afgelopen 50 jaar. Of je noemt de baanbrekende innovaties op: de eerste rugprotector (1978), de eerste kneeslider (1980), de eerste aerodynamische bult (1988), het eerste zelfstandige airbagsysteem (2000). En ook deze lijst zou willekeurig kunnen worden uitgebreid. Eén ding is zeker: Dainese heeft de motorwereld steeds weer gerevolutioneerd en maakt motorrijden tot op de dag van vandaag nog steeds mooier en veiliger.
Om ervoor te zorgen dat alle lezers veel hebben aan je feitelijke en waarheidsgetrouwe ervaringsverslag, moet je de volgende regels in acht nemen.
- Beoordeel alleen producten die je zelf hebt gebruikt voor het beoogde doel.
- Motiveer je positieve en negatieve kritiek. Alleen dan is dit nuttig voor andere klanten ervan en kunnen we het product verbeteren als dat nodig is.
- Kopieer geen inhoud die al elders is gepubliceerd. Hier telt jouw persoonlijke ervaring.
- Gegevensbescherming: Schrijf geen adressen, telefoonnummers, URL's of zelfs namen van derden (zowel mensen als bedrijven) in je recensie.
- Vergelijk in je productbeoordeling niet met productassortimenten van derden. Ongeacht of je ze positief of negatief beoordeelt, jij of wij als exploitanten van deze online winkel zouden de mededingingswetgeving overtreden.
Fairplay: Volg deze regels zodat we je beoordeling niet hoeven in te korten of te verwijderen.
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het fijn dat je de tijd hebt genomen om een gekocht product te beoordelen. Let op: alle beoordelingen worden gecontroleerd voordat ze worden gepubliceerd, om te zorgen dat ze nuttig en eerlijk blijven. Reacties die niet direct op het product slaan, kunnen we helaas niet publiceren. Bedankt voor je bijdrage – je helpt anderen de juiste keuze te maken!
Weet u zeker dat u uw invoer wilt annuleren?