LouisCard – je voordelen voor motor en vrije tijd

Dat wil jij toch ook: gratis betere aankoopvoorwaarden, voordelen, bonnen en 3 jaar garantie. Daar is de kaart voor.

LouisCard

LOUISCARD

Waar wacht je nog op? Verzamel automatisch punten die contant geld waard zijn. Profiteer bovendien van bijzondere kortingen en voordelen. Bij Louis en bij meer dan 50 partners van de LouisCard. LouisCard voorwaarden


Om de LouisCard aan te vragen, meld je je aan bij "Mijn Louis" of maak je je gratis Louis-klantenaccount aan. Ben je al aangemeld? Vraag de LouisCard dan direct aan via je klantaccount.


3 jaar garantie*

Met de LouisCard ontvang je 3 jaar garantie op het verhelpen van gebreken die ondanks correct gebruik optreden. Meer informatie

Kortingpunten

Bij elke aankoop spaar je punten die contant geld waard zijn. Elk halfjaar worden de door jou gespaarde punten bij elkaar opgeteld en wordt de korting verrekend met je volgende aankoop.

Gratis retourzending

Als je iets niet leuk vindt, stuur het dan gratis terug..

Kortingsbonnen

Regelmatig ontvang je voor je aankopen in de Louis-filialen en in de onlineshop waardevolle kortingsbonnen per e-mail.

Partner

Met de LouisCard krijg je niet alleen fantastische voordelen bij onze partners, je krijgt vooral punten – en dat bespaart goed. Meer informatie


*Hiervan uitgezonderd zijn alleen accu's en schoenen/laarzen.

Motorcycle drivers on the street

Garantievoorwaarden van den LouisCard

Voor alle aankopen na 1 maart 2019: Met het gebruik van de LouisCard bij een aankoop geldt automatisch de gratis garantie van 3 jaar voor alle door jou via deze aankoop verkregen producten uit het productassortiment van Louis. Uitgezonderd hiervan zijn alleen accu's, schoenen en laarzen. De garantiegever is Detlev Louis Motorradvertriebs-GmbH, Rungedamm 35 te 21035 Hamburg, Duitsland.

Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

  • Nieuwe producten en onderdelen hiervan die vanwege productie- en/of materiaalfouten binnen 3 jaar na aankoop een defect vertonen, worden door Louis naar eigen keuze gratis vervangen door een nieuw product van dezelfde kwaliteit of gerepareerd.
  • Deze garantie geldt niet wanneer het defect berust op een ondeskundige behandeling, een onjuiste montage van het product en/of de veronachtzaming van de bedieningshandleiding.
  • Is een reparatie of omruilen wegens economische of overige redenen niet mogelijk, dan restitueren wij het aankoopbedrag. Alleen Louis bepaalt of er sprake is van economische of overige redenen waardoor een reparatie of omruilen onmogelijk is. Met de terugbetaling van het aankoopbedrag heeft Louis voldaan aan zijn contractuele verplichting.
  • Bij omruilen of een reparatie vangt de garantietermijn niet opnieuw aan. De wettelijke garantieclaims worden hierdoor niet beïnvloed.
  • Als garantiebewijs geldt de aankoopbon met de aankoopdatum. De garantie van 3 jaar begint op de datum van de facturering en eindigt na afloop van 3 jaar. Deze is niet overdraagbaar.
  • Indien Louis in het kader van de garantie een artikel vervangt of het aankoopbedrag restitueert, wordt reeds nu overeengekomen dat het eigendom van het te vervangen artikel / gecrediteerde aankoopbedrag wederkerig van jou op Louis resp. omgekeerd overgaat op het moment waarop Louis enerzijds het artikel van jou krijgt teruggezonden resp. jij de vervangende levering of de restitutie van het aankoopbedrag van Louis ontvangt.

Je sterke partner de LouisCard

Om je met de LouisCard nog meer voordelen te kunnen bieden, werken wij samen met meer dan 50 sterke partners die je als LouisCard-houder een groot aantal voordelen bieden. Alle voordelen van je LouisCard-partners vind je hier:

Partners

Diensten van de LouisCard

LouisCard
Kaart gratisdirect
3 jaar GarantieJA
Bijschrijving van punten voor elke volle euro van het aankoopbedrag2 Punkte
Mededeling puntensaldo vanaf 750 punten (om de 6 maanden)JA
Nog niet afgerekende punten worden niet verwijderdJA
Speciale voordelen bij LouisCard-partnerbedrijvenJA

FAQ

Hoelang duurt het tot ik mijn aangevraagde LouisCard krijg?

Wij versturen de door jou via een Louis-filiaal, de onlineshop of op een andere manier aangevraagde LouisCard binnen 3 werkdagen. Houd binnen Duitsland rekening met een bezorgtijd van 1-2 dagen voor brieven. Je kunt er dus van uitgaan dat je je LouisCard binnen 4 werkdagen ontvangt. Vanwege de langere bezorgtijden worden naar het buitenland verstuurde LouisCards iets later bezorgd.

Wat is een LouisCard punt waard?

1 LouisCard punt heeft altijd de waarde van 1 cent (EUR 0,01). 1.836 LouisCard punten hebben zodoende een waarde van EUR 18,36.

Waar kan ik de hoogte van mijn actuele puntensaldo bekijken?

Meld je gratis aan voor Mijn Louis. Naast veel andere informatie over je persoonlijke Louis-klantrekening krijg je hier je huidige puntensaldo, inwisselbaar saldo en je omzetten te zien.

Wanneer kan ik mijn LouisCard saldo inwisselen of verrekenen?

Elke zes maanden controleren wij je puntensaldo. Als je 750 punten of meer hebt verzameld, wordt je puntensaldo afgerekend en informeren wij je schriftelijk over je vervolgens inwisselbare saldo. Het aangegeven tegoed kun je binnen zes maanden bij je aankopen in de Louis-filialen of in de onlineshop inwisselen. In de filialen laat je bij de kassa je LouisCard zien en als je online bestelt, hoef je alleen je klantnummer op te geven. In beide gevallen wordt het saldo van de actuele aankoop afgetrokken.

Ik heb mijn LouisCard bij het winkelen in het Louis-filiaal vergeten. Hoe kan ik punten laten achteraf laten toevoegen?

Het achteraf toevoegen van punten voor je aankoop is tot 14 dagen na de aankoop mogelijk. Stuur hiervoor een kopie van de betreffende aankoopbon per e-mail of fax naar onderstaande adressen/nummers. Vergeet ook niet het nummer van je LouisCard te vermelden. Wij voegen de punten achteraf toe.

E-Mail: kundenservice@louis.deTelefoon: +49 70 711 150 0

Ik heb mijn LouisCard verloren. Hoe krijg ik een nieuwe kaart?

Geen probleem. Bij verlies van je LouisCard krijg je natuurlijk direct een gratis vervanging van ons. Neem onder vermelding van je huidige postadres en (indien bij de hand) je klantnummer contact op met:

E-Mail: kundenservice@louis.de
Telefoon: +49 70 711 150 0

Je klant- of kaartnummer verandert niet wanneer de nieuwe kaart wordt verstuurd. Verzamelde, nog niet afgerekende punten gaan niet verloren. Als een reeds schriftelijk meegedeeld euro-saldo van de kaart oneigenlijk wordt ingewisseld, vragen wij om begrip voor het feit dat wij hiervoor niet aansprakelijk kunnen worden gesteld.

De verrekening van mijn actuele LouisCard saldo is op de ontvangstbevestiging onlinebestelling van Louis bij mijn actuele order niet te zien. Wordt het saldo toch verrekend?

Nadat wij je schriftelijk over je actuele LouisCard-tegoed hebben geïnformeerd, wordt deze automatisch verrekend met je volgende bestelling per postorder. Momenteel wordt je hierover pas bij het toesturen van de artikelen op de verzendfactuur geïnformeerd.

SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar